Dziwne komunikaty dot. czyszczenia rejestru na WinXP

Autor: tooymem <toomyemWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 28 Aug 2006 - 10:17:22 MET DST

Hej,

Od jakiegos czasu zaczely wyskakiwac u mnie komunikaty od "uslugi poslaniec"
sugerujace ze rejestr jest w krytycznym stanie i polecajace uzycie jakis
narzedzi do czyszczenia rejestru. Sprawdzilem dwa z tych narzeci: RegWinPro i
Doctor Cleaner. Obydwa sa platne i do dzialania wymagaja rejestracji.

Cos mi sie tu nie podoba. Czyzby to byl jaki adware, ktory dostal sie na
komputer i pluje mi tu teraz spamem? Skanowalem system AVG i Ad-Aware i nic nie
wykryly.

Spotkal sie ktos z czyms takim? Co o tym sadzicie?

Ponizej linki do obrazkow z tymi komunikatami:

http://machalski.pl/questions/komunikat1.gif
http://machalski.pl/questions/komunikat2.gif

Dzieki,
tomekM