Re: Sieć i problem z (???) Windows (długie)

Autor: piatkos <piatkos_at_gmail.com>
Data: Sat 26 Aug 2006 - 20:36:28 MET DST

> Komputer A XP home sp1 (jest tam kilka potrzebnych programów i fajna
> myszka a4tech, które wykładają się na sp2 i musi tak zostać)
> Komputer B XP pro sp2

i to kolejny moment w ktorym podejrzenie pada na "zapore ogniowa" :D

> Miałem, ale przy wyłączonym też nie działa

wylacz na obu wszelkie zapory i sprobuj chwytu z IP w nazwie
\\192.168.0.1\

> Początkowe z klasy C, róznią się o 1

super :D prponuje looknac co to jest klasa C :D mozna w zaokragleniu
powiedziec, ze klasa C = maska 255.255.255.0
i nie za bardzo wiem jakie to jest pierwsze IP z tej klasy :D
wklej do maila wynik ipconfig /all z obu stacji

> Na B zawartość A tak, ale odwrotnie nie - "Odmowa dostępu"...

OK. odmowa dostepu <> braku polaczenia.
znaczy to, ze masz albo wylaczone usluge udostepniania plikow i
drukarek, albo wlaczonego firewalla, albo... an razie tyle pomyslow :)

Wojtek