Re: ograniczenie praw uzytkownika z grupy Administratorzy

Autor: ETC <no_at_spam.pl>
Data: Sat 26 Aug 2006 - 15:41:22 MET DST

Użytkownik "Piotr Krzyżański" <piciu@it-faq.pl> napisał w wiadomości
news:ecnka3$28m$1@opal.icpnet.pl...

> Wiersz polecenia ->runas/? - zobacz przełącznik savecred - i już user nie
> musi być
> adminem. . .

no, dzięki Piciu !
nie ma to jak odpowiedź praktyka,
cieszę się ze miałem przyjemnośc z Tobą podyskutować,
bo zaglądam czasem w potrzebie na tą grupę już chyba od 10 lat,
a Ty i Radek (którego też i pozdrawiam) niezmiennie tu jesteście :o)

potestuję to w pn. ew. jeszcze wspomogę się:
http://www.commandline.co.uk/sanur_unsupported/index.html

pozdrawiam

--
ETC