Re: Program do backup'u karty SD / MMC

Autor: j_marek <j_marek_at_USUN_TO.gazeta.pl>
Data: Sat 26 Aug 2006 - 01:06:59 MET DST

W wiadomości: ecidcm$qij$1@atlantis.news.tpi.pl,
Andrzej <wolanski@wp.pl> napisał(a):
> Witam.
> Czy ktoś z Was spotkał się z programem potrafiącym zrobić
> dokładną kopię w/w kart ? Potrzebuję zgodność na poziomie
> pojedyńczych bitów.
[...]

Witam!

Mi się udało zrobić obraz mojego PenDriva za pomocą programu WinImage:
http://www.winimage.com/

Przywracania nie próbowałem. Prościej jest skopiować po prostu pliki aby
zrobić backup.

Karty mogą mieć wbudowany mechanizm DRM. Więc mogą istnieć jakieś
ograniczania w bezkarnym kopiowaniu ich zawartości:
http://en.wikipedia.org/wiki/Memory_card#Data_table_of_selected_memory_card_formats

--
Pozdrawiam,
Marek Janaszewski