Re: Menu kontekstowe w OE

Autor: Marsjanin <08.2006.usenet_at_marsjanin.tk>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 18:55:31 MET DST

  Rok 2006 - sierpień. Dokładnie to piątek, 25-go. Nieco po 0-ej.
  Nagle zza rogu 1634Racine wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> lizus :))))))))))

Tylko stwierdzam fakt...

> zeby tak jeszcze power tool przepuszczal duze zalaczniki....

Ja tam nie wiem, ostatni raz go widziałem (i spodobał mi się nawet)
jak jeszcze się jakimś fajerłolem bodajże nazywał...

> wiesz, warto zapytac sie jakie - ale dla przecietnego uzytkownika,
> dla przecietnego - plusy ma np. tbat...

Opera. Thunderbird. A tak naprawdę, to pomału zaczynają się dla ZU
liczyć tylko webmaile... niestety.

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  Yahoo! :  marsjanin_tk
  Nie zawsze bluescreen pod windą jest przez windę !!!