Re: Menu kontekstowe w OE

Autor: Daniel Chlodzinski <dch_at_spam.precz>
Data: Thu 24 Aug 2006 - 12:51:50 MET DST

"Marsjanin" <08.2006.usenet@marsjanin.tk> wrote in message
news:1sul6c85s2mli$.dlg@marsjanin.tk...
> Rok 2006 - sierpień. Dokładnie to środa, 23-go. Nieco po 16-ej.
> Nagle zza rogu Daniel Chlodzinski wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:
> Przepraszam, może nie powinienem tego pisać, ale... Może mi ktoś
> wytłumaczyć, jak user, który wie, co to Firefox, mało, wie co to Opera
> (a to już wśród ZU rzadkość), używa OE... Jeszcze raz sorry.

Hmm, chyba kwestia przyzwyczajenia, OE uzywam jako program do mail oraz
czytnik news.
OE w przeciwienstwie do IE posiada dokladnie takie funkcje jakie potrzeboje
i nigdy nie
myslalem o zmianie. Dawno temu, w czasach modemow zainstalowalem ForteAgenta
ale szybkosc jego dzialania (sciaganie nowych naglowkow) byla tak wolna ze
pozostalem przy OE.
W zasadzie moglbym sie rozejrzec za jakims nowym programem do mail i
czytnikiem news,
mozesz polecic cos godnego uwagii ? Najlepiej z mozliwoscia ppm na linku i
"otworz z ..."

Daniel