Problem z dostepem do partycji

Autor: astro <r.ziomberWytnij_at_stop_dla_spamu!astronomia.pl>
Data: Fri 25 Aug 2006 - 00:58:35 MET DST

Pisze post w imieniu Kolegi...
"Mam następujący problem. No więc kupiłem kieszeń USB. Podłączyłem do niej
twardy dysk, a potem kieszeń przez USB to laptopa. Niestety tylko czasami
wykrywa mi twardy dysk (tak raz na 50 razy) - nie pojawia się wtedy nawet w
Menedżerze urządzeń. Poza tym pokazuje mi się komunikat: "Dysk jest
niesformatowany czy chcesz go sformatować?". Jedną partycję sformatowałem
(obecnie w systemie plików NTFS). Drugiej nie mogę, bo mam na niej ważne
pliki (FAT32). No ale co z tego że sformatowałem jak po jakimś czasie znów
wyskakuje mi ten sam konunikat. Wiecie może w czym tkwi problem?
Mam Windowsa XP SP2. Podobne problemy występują na innych twardych
dyskach."

--
Pozdrawiam
Radoslaw Ziomber