Re: Nvidia i 60hz

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Thu 24 Aug 2006 - 20:39:42 MET DST

Osoba podpisana jako Sebcio <sebastikantus@wp.pl> w artykule
<news:ecklqr$23n$1@atlantis.news.tpi.pl> pisze:

> szczerze mowiac nie wiem na jaka grupe sie to najlepiej nadaje jesli to
> ntg to sorry,

Wróżka podpowiada, że sprzętem zajmuje się grupa pl.comp.pecet.

> ale mam znany problem

Druga wróżka podpowiada, że masz znany problem z nieskonfigurowanym OE.

> z odswiezaniem kart nvidii
> i tak mam winxpprosp2, jest niby programik reforce ktory do tej pory
> zawsze mi dzialal, teraz mimo wymuszenia odsiezania gra (konkretnie
> Wolfenensterin rtcw) uruchamia sie z 60hz,

Trzecia wróżka podpowiada, że masz monitor LCD.
Ciekawe, która wróżka się myli...

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)
Grand Inquisitor pl.internet.pomoc   Trust No.1   http://evil.pl/pip/