Nvidia i 60hz

Autor: Sebcio <sebastikantus_at_wp.pl>
Data: Thu 24 Aug 2006 - 18:57:44 MET DST

szczerze mowiac nie wiem na jaka grupe sie to najlepiej nadaje jesli to ntg
to sorry, ale mam znany problem z odswiezaniem kart nvidii
i tak mam winxpprosp2, jest niby programik reforce ktory do tej pory zawsze
mi dzialal, teraz mimo wymuszenia odsiezania gra (konkretnie Wolfenensterin
rtcw) uruchamia sie z 60hz, strasznie mnei to denerwuje
mam gf6600 i stery 74.21 zmiana sterow nic nie daje, nie mam juz pomyslow