Re: co jeszcze do legalnosci (poza naklejka)

Autor: Daniel Chlodzinski <dch_at_spam.precz>
Data: Thu 24 Aug 2006 - 08:12:06 MET DST

"Marsjanin" <08.2006.usenet@marsjanin.tk> wrote in message

> Z punktu wodzenia M$ tak. Dlaczego? To proste. Okradłeś sklepikarza, a
> nie M$. M$ dostał kasę za te Windowsy. Sklepikarz, a nie M$ będzie
> usiłował na Ciebie policję i prokuratora napuścić.

LOL, co wyscie z tym M$ na glowe upadli, MS nie jest od decydowania kto jest
legalny kto nie.
Dajcie w koncu spokoj, legalny w Polsce = zgodny z polskim prawem, a nie
jakimis urojeniami MS.
Jak mu przyjdzie policja do domu to nie bedzie patrzec czy jest legalny z
punktu widzenia MS tylko
z punktu widzenia prawa polskiego.
Zreszta robcie jak chcecie, co ja sie bede wtracal, nie moj cyrk, nie moje
malpy.

Daniel