Re: Menu kontekstowe w OE

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 23:25:07 MET DST

Marsjanin <08.2006.usenet@marsjanin.tk> napisał(a):
> Tak, to prawda. Poruszyłem kwestię przeglądarek (wymienionych przez
> autora wątku) jako wyznacznika pewnego poziomu wiedzy, zaawansowania.
> Coś w stylu: wiesz, jakie badziewne kolumny produkuje firma X, więc
> używasz kolumn firmy Y i Z. Ale używasz słuchawek firmy X, właściwie
> niewytłumaczalnie, dlaczego, mimo, że firma V i W) robi dużo lepsze
> słuchawki...

Tak i pewnie ci co używają FF albo Opery nie używają OE. Z resztą trudno
powiedzieć, nie ma chyba statystyk. Poza tym OE używa coraz mniej ludzi.

> A w sumie uważam, że OE bez Twojego programu nie jest dobry do
> niczego, a Twój program pozwala wielu ZU uniknąć wielu nieprzyjemności
> związanych z codziennym użytkowaniem OE, skoro i tak zbyt wielkim
> wysiłkiem byłaby dla nich przesiadka na inny mailer...

Prawda. Nie żebym tu chciał wychwalać swój program ale po prostu OE bez
ulepszaczy prezentuje się badziewiasto.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/