Re: Menu kontekstowe w OE

Autor: Marsjanin <08.2006.usenet_at_marsjanin.tk>
Data: Wed 23 Aug 2006 - 22:50:40 MET DST

  Rok 2006 - sierpień. Dokładnie to środa, 23-go. Nieco po 21-ej.
  Nagle zza rogu Grzegorz Niemirowski wrzuca na pl.comp.os.ms-windows.winnt:

> Po pierwsze FF i Opera to nie jest wcale rzadkość. Po drugie to nie
> są czytniki/mailery. Po trzecie może być wiele powodów używania OE:
> przyzwyczajenie, interfejs, papeterie, łatwość użytkowania.

Tak, to prawda. Poruszyłem kwestię przeglądarek (wymienionych przez
autora wątku) jako wyznacznika pewnego poziomu wiedzy, zaawansowania.

Coś w stylu: wiesz, jakie badziewne kolumny produkuje firma X, więc
używasz kolumn firmy Y i Z. Ale używasz słuchawek firmy X, właściwie
niewytłumaczalnie, dlaczego, mimo, że firma V i W) robi dużo lepsze
słuchawki...

A w sumie uważam, że OE bez Twojego programu nie jest dobry do
niczego, a Twój program pozwala wielu ZU uniknąć wielu nieprzyjemności
związanych z codziennym użytkowaniem OE, skoro i tak zbyt wielkim
wysiłkiem byłaby dla nich przesiadka na inny mailer...

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  WWW :  marsjanin.tk
  Masz firmę? Ta pomarańczka jest dla Ciebie !!!  :-D