Palm i Linux...

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 22:23:54 MET DST

Używa ktoś z Was Palma z Linuksem? Zastanawiam się nad zakupem Palm TX,
ale mam obawy co do tego jak się będzie sprawował w połączeniu z
Linuksem.

Głównie zastanawia mnie:

- Czy połączenie jest bezproblemowe? (rozumiem, że palm-pilot)

- Czy bez problemu można instalować programy itp. z poziomu Linuksa (z
  WinCE raczej jest problem)?

- Czy stosunkowo łatwo (nie mam problemu coś tam z powłoki podmontować)
  będzie wymieniać pliki (wrzucać/zgrywać zdjęcia, muzykę, dokumenty
  itp.) z tym urządzeniem?

- Czy w miarę sensownie integruje się z jakimś pakietem PIM (Evolution
  jestem w stanie znieść)?