Re: Problem z DC win 2k3

Autor: Tomasz Onyszko <T.onyszko_nomielonka__at_w2k.pl>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 22:09:55 MET DST

CodeBoy wrote:
> Mam do wykonania pewne zadanie
> Zakupilem nowy serwer (nowa maszyna) musze zastąpić nią słabszy serwer
> Role jakie sa na tym serwerze to DC, Exchange 2k3, DNS.
> Nowy serwer ma miec taka sama nazwe i adres IP jak obecny serwer.
> Wypiolem stary serwer z sieci (wyjaolem wtyczke sieciowa z karty sieciowej)
> podlaczylem nowa maszyne postawilem na niej win2k3 nadalem jej takie
> samo IP jak starej maszyny, nadalem mu nazwe taka jak starej maszyny.
> Ale przy DC promo pisze mi ze taki uzytkownik juz istnieje i nie moze
> utworzyc i koniec. Jakies pomysly ?
> [...]

No to zabrales sie do tego troche zle - musisz wyczyscic dane o starym
DC zanim wypromujesz drugi taki sam w sieci. Powinienes przed wyjeciem
wtyczki uzyc DCPromo zeby obnizyc tamego z roli kontrolera domeny, ale
skoro tego nie zrobiles to pozostaje ci tylko
http://support.microsoft.com/kb/216498/

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl/blog/ - (PL)