Re: Znikające pliki W2K

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 22 Aug 2006 - 01:11:02 MET DST

Użytkownik "RP" <r.p.2003.USUN@SPAM.wp.pl> napisał w wiadomości
news:44ea0aab$0$22610$f69f905@mamut2.aster.pl...
> Witam,
>
> moze ktos sie spotkal z takim problemem:
> - dysk 250GB podzielony na 3 partycje (20GB, 30GB i 200GB)
> - na pierwszej partycji postawiony system (W2K)
> - co pare dni znikaja (doslownie) cale katalogi ktore ostatnio zostaly
> wgrane
[...]
> PS: aha - nie wiem czemu ale np. Sea Tool (soft Seagate do weryfikacji
> dysku) podaje, ze jest to dysk 130GB a nie 250 jak jest w rzeczywistosci -
> moze 200GB partycja pod NTFSem to nie jest najlepszy pomysl ??

Na pewno nie ;-). Partycję systemową powinieneś mieć niewielką.

A wracając do Twojego problemu - i tak masz kupę szczęścia że Ci całej
partycji nie wcięło, bo jak podejrzewam nie włączyłeś obsługi BigLBA w
rejestrze.

305098 - Obsługa 48-bitowego trybu LBA dla dysków ATAPI w systemie Windows
2000
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl-pl;q305098

--
M.   [MS-MVP]