Re: Jak uniemożliwić podłączenie kompa do LANu

Autor: Michał K. <nn_at_gh.fr>
Data: Mon 21 Aug 2006 - 13:03:01 MET DST

> Sensowny osprzęt sieciowy?

Niby proste. Ale jak się nie ma funduszy, to trzeba jakoś inaczej
kombinować. Akurat jednego switcha mam który po MAC'ach może weryfikować czy
pozwolić na dostęp. Ale to tylko 24 porty, a ja mam duuużo więcej.
Może dostęp do Internetu to mniejszy problem. Bardziej już by mi zależało na
uniemożliwieniu mapowania dysków z domeny z kompa poza nią. Windowsy
serwerowe mają taki trik, kiedyś już to używałem ale zupełnie zapomniałem na
czym to ustawienie polegało..