Re: Brak litery dysku

Autor: Robert Wańkowski <robwan_at_wp.pl>
Data: Sun 20 Aug 2006 - 00:49:22 MET DST

Użytkownik "Robert Wańkowski"

> Virtual PC jak na razie to rewelacja! Zainstalowałem Win98 i działa
> wyśmienicie. Teraz spróbuję ten mój program dosowy.

Działa ale jednak wolniej niż w "normalnym" DOS-ie. O połowę wolniej. Ale i
tak jest nieźle.
Nie wiem czy można zmienić ilość videoRAM. Mam teraz 8MB. Użycie procesora
50% i tylko przez Virtual PC.
Można coś jeszcze poprawić? Mam P4D 3.2GHz. Program dosowy jest graficzny
(3DStudio) i odświeżanie okien trochę wolno idzie.

Robert