Re: Nie wiem... z księżyca kodeki bierze... W2k i MP3...

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 19 Aug 2006 - 23:53:58 MET DST

Użytkownik "Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości
news:44e780b9$1@news.home.net.pl...

> Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
> wiadomości news:ec5pev$uqu$1@opal.icpnet.pl...

> Zaraz chyba to zrobię, właśnie ściagnąłem ten program.

Polam - i wszystko jasne :)

> Oby się nie okazało, że to jakieś nieistniejące pliki :)

K... jest jeszcze gorzej... Pliki są bardzo istniejące i o ile mnie ostrożność
nie myli, to należało by w ogóle zapomnieć o ruszaniu MP3 w jakikolwiek
sposób. Chwila zabawy PE wykazała, że za odtwarzanie empeczy odpowiada plik...
KERNEL32.DLL ... A tego to prawda chyba, że raczej nie należy ruszać w innej
sytuacji, niż reinstalacja całkowita systemu?
Jak doszedłem do tego? Uchwyciłem najbardziej żywotny wątek, w trakcie grania
Nobody Diary i dałem suspend. Muzyka przestała grać. Dałem Resume - i Alison
Moyet zaśpiewała znowu :) Czyli chyba - Pane Havranek, to se ne da...
Obawiam się, że pozostało grzebanie się w Rejestrze, a tego wolę uniknąć, nie
mając na razie zapasowego kompa do połączeń z netem.
Wystarczyło by mi przekonać kodek siedzący w KERNEL32DLL do enkodowania
przynajmniej 128 kbps CBR. Jest może jakis wpis w Rejestrze umożliwiający to,
czy lepiej sobie darować?

--
LH
Mleko-czeko mleko-lada,