Re: Brak litery dysku

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sat 19 Aug 2006 - 02:39:06 MET DST

Użytkownik "adasiek" <podolany@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
news:Xns982419391D476adasiek.podolany.net@127.0.0.1...
> a nie jest czasem tak, ze jezeli Win98 jest zaintalowany na
> partycji typu podstawowego (w odroznieniu od rozszerzonego)
> to wszelkie inne partycje podstawowe musza byc w trybie
> ukrytym aby ten windows sie odpalil? zwroc uwage, ze na win98
> wszelkie dodatkowe partycje byly w partycji rozszerzonej;

Bezproblemowo odpalam W98, jak i każdy inny, na dysku z 4 partycjami Primary,
żadna nie jest ukryta. NT4 też nie stwarzał mi problemów przy próbach,
wystarczyło tylko w MBR podmienić znacznik boot i można było sobie wybrać,
która partycja ma odpalić. Żadnego ukrywania. Prędzej może chodzić o to, by
sie nie pomieszały literki partycjom przypisane. W NT to proste, ale W98 już
OIDP musi mieć użyty specjalny program, aby konkretnie przypisać konkretną
literkę do konkretnej partycji.

--
LH
Mleko-czeko mleko-lada,