Re: dysk dynamiczny - a dysk startowy

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Fri 18 Aug 2006 - 11:34:59 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Michal Kawecki
>Tak, ale ryzyko uszkodzenia danych przy NTFS z journalingiem i bez tego jest
>minimalne.

No nie wiem. No, chyba, że na NTFS journaling przechowuje dane, a nie
tylko metadane (nie interesowałem się tym, więc nie jestem pewien, ale
szczerze wątpię). W przeciwnym wypadku mogą być problemy np. ze
spójnością stanu bazy danych, do której plików akurat usiłowaliśmy
pisać.

>Problem byłby w przypadku założenia stripa.

A to już samo w sobie jest proszeniem się o kłopoty ;-)

--
\------------------------/ A left brace was mandatory here, so I've put
| http://epsilon.eu.org/ |