Re: Blokada klawisza POWER na klawiaturze - czy realne?

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Mon 14 Aug 2006 - 18:19:06 MET DST

Osoba podpisana jako Lawrens Hammond <valhalla@interia.pl> w artykule
<news:44df54b3@news.home.net.pl> pisze:

> Użytkownik "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> napisał w
> wiadomości news:eavn8s$oc4$1@mx1.internetia.pl...
> Ten sposób odpada,

A co to - notebook? Większość klawiatur _jest_ rozbieralna (więcej niż jeden
raz), również te multimedialne wynalazki.

> najwyżej mogę go szymś "obkleić", tak, żeby do
> wciśnięcia trzeba było zdjąć zabezpieczenie, w jak najprostszy, ale
> możliwy tylko świadomie sposób.

Uważasz, że wciśnięcie długopisem czy spinaczem biurowym to skomplikowany
sposób? W takim razie pomyśl o zrobieniu dobrze kojarzącego się skrótu
klawiszowego, np. Ctrl+Alt+Insert (kojarzy się z Ctrl+Alt+Delete) czy
Ctl+Alt+PageDown (kojarzy się z ShutDown).

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień miejscami z<->h w adresie)