Re: hh.exe - błąd aplikacji

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Sat 12 Aug 2006 - 14:13:16 MET DST

artiun napisał(a):
> Dość często korzystam z pomocy w postaci .chm.

Coś dopiszę, bardzo potrzebna była mi pomoc w postaci .chm, z netu
ściągnąłem keyHH, po przegraniu pliku w miejsce .chm i wywołaniu wszystko
jest ok, przeczytałem fragment, który był potrzebny. Próby podmiany
keyhh.exe na hh.exe nic nie dają - coś chroni hh.exe (zamienia, potem wraca
do "oryginału' hh.exe0, i pozostałe pliki.
ProcesExplorer nawet się nie rusza podczas podmiany plików (a i tak wraca do
poprzednich ustawień, znów ten hh.exe, który był wcześniej).

--
Artur