Re: dysk przenosny - nie chce aby mi grzebali

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Fri 11 Aug 2006 - 01:59:22 MET DST

"Marek" <marxjousun@post.pl> wrote in
news:ebgg37$3kc$1@nemesis.news.tpi.pl:

> W2k3
>
> j/w. Czy jesli dam uprawnienia wylacznie lokalnym uzytkownikom
> komputera to domenowi nie beda mieli dostepu ?
> Ale przeciez lokalnego uzytkownika komputera tez mozna dodac do domeny
> wiec cala zabawa z "lokalnym" i "domenowy" mija sie z celem

byles w ogole w zakladach uprawnien? moze tam zajrzyj to dowiesz sie,
ze mozesz dac uprawnienia grupie "MaszynaLokalna\Administratorzy" jak
i pojednyczym uzytkownikom np. "MaszynaLokalna\juzek_H4X0r"; co za
problem dac uprawnienia swojemu uzytkownikowi z grupy "Administratorzy"?
jedyny problem jest taki, ze inny czlonek tej grupy oraz admini domeny
beda mogli przejac takie katalogi na wlasnosc - ale to nie pozostanie
przez Ciebie niezauwazone;

to jedna kwestia; druga jest taka, ze sie upierasz co do jakiegos
udzialu ukrytego - tymczasem zostalo tutaj juz podane rozwiazanie,
ktore powoduje ze udzial ukryty sie nie stworzy; przeoczyles to
rozwiazanie?

pzdrv;
adas;