Re: dysk przenosny - nie chce aby mi grzebali

Autor: Marek <marxjousun_at_post.pl>
Data: Fri 11 Aug 2006 - 01:37:15 MET DST

> Jaki system plików? NTFS? Jeśli tak, to pozabieraj prawa ewentualnym
intruzom.

tak NTFS z XP PRO (ntfs5.1?). I ja i paru innych ma prawa administratora
domeny.

> Administrator domeny nie musi być lokalnym administratorem, chyba że w
W2k3
> coś się zmieniło?

j/w. Czy jesli dam uprawnienia wylacznie lokalnym uzytkownikom komputera to
domenowi nie beda mieli dostepu ?
Ale przeciez lokalnego uzytkownika komputera tez mozna dodac do domeny wiec
cala zabawa z "lokalnym" i "domenowy" mija sie z celem

> F$? Można usunąć.

Czy wowczas "W OGOLE" nie bedzie mozna dojsc do niego poprzez siec ?
Te sposoby o ktorych ja wiem faktycznie uniemozliwiaja dostep spoza
komputera, ale wolalby byc pewien, ze nie istnieje inny sposob :)