Re: dysk przenosny - nie chce aby mi grzebali

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Thu 10 Aug 2006 - 23:50:16 MET DST

Dnia 8/10/2006 10:44 PM, Użytkownik Marek napisał:
> Witam,
>
> Mam domene na W2k3 a na klientach xp pro.
> Dane prywatne mam na dysku USB widzianym jako litera dysku F:
> Mam prawa administratora domena, ale ma je tez kilka innych osob.
> Teraz pojawia sie problem, poniewaz kazdy z nich moze wejsc mi na dysk i
> grzebac. Nie musi byc udostepniony w sieci, nawet przeciez mozna dojsc do
> niego po udzialach administracyjnych komputera.
>
> Czy da sie jakos zablokowac innych uzytkownikow ? Innych administratorow ?
> Dostep do nich moze miec tylko i wylacznie moja osoba i moj login :)

Wyłączenie automatycznego tworzenia ukrytych udziałów administracyjnych:
(ale to jest z W2k)

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\lanmanserver\parameters]
"AutoShareServer"=dword:00000000
"AutoShareWks"=dword:00000000

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \