dysk przenosny - nie chce aby mi grzebali

Autor: Marek <marxjousun_at_post.pl>
Data: Thu 10 Aug 2006 - 22:44:37 MET DST

Witam,

Mam domene na W2k3 a na klientach xp pro.
Dane prywatne mam na dysku USB widzianym jako litera dysku F:
Mam prawa administratora domena, ale ma je tez kilka innych osob.
Teraz pojawia sie problem, poniewaz kazdy z nich moze wejsc mi na dysk i
grzebac. Nie musi byc udostepniony w sieci, nawet przeciez mozna dojsc do
niego po udzialach administracyjnych komputera.

Czy da sie jakos zablokowac innych uzytkownikow ? Innych administratorow ?
Dostep do nich moze miec tylko i wylacznie moja osoba i moj login :)

dzieki!