Re: Jakie haslo dla administratora

Autor: Bronek Kozicki <brok_at_spam-trap-cop.net>
Data: Tue 08 Aug 2006 - 17:18:19 MET DST

fijaksoft <fijaksoft@wytnijtobardzoproszeo2.pl> wrote:

> przede wszystkim nie tedy! naciskajac R zaskasz conajwyzej konsole,
> tam niezaawanowani moga niewiele zdzialac. Mozesz w tamtym momencie
> NIE nacisac r a potem on znajdzie ze na partycji ktorejs tam jednak
> masz xpka i tam bedzie opcja napraw, on przekopiuje pliki z plyty
> (naprawi je), nie niszac twoich ustawien i dokumentow, i tu jest trick

ludzie, co wy tutaj doradzacie??? OP ma na pewno konto z dostępem
administratora bo inaczej nie uruchomiłby instalatora (w WinXP w
domyslnej instalacji wszystkie konta maja dostęp administracyjny!), i po
prostu nie wie jak zresetować hasło użytkownikowi "Administrator". I
tyle! Wystarczy podpowiedzieć:
znajdź w Cotrol Panel listę użytkoników
znajdź na tej liście konto administrator
ustaw dowolne hasło dla tego konta i zapisz je sobie na jakiejś
karteczce. I najlepiej żeby było na tyle trudne żeby dzieciak sąsiada
(hint: w Internecie masz jakieś 300mln sąsiadów) nie zdoła go odgadnąć,
gdy będzie próbował się włamać na Twój komputer przez sieć.

GOTOWE, nie trzeba nigdzie się włamywać, cholera jasna

B.