Re: Jakie haslo dla administratora

Autor: fijaksoft <fijaksoft_at_wytnijtobardzoproszeo2.pl>
Data: Tue 08 Aug 2006 - 15:45:51 MET DST

Konrad Kosmowski napisał(a):
> [...]

przede wszystkim nie tedy! naciskajac R zaskasz conajwyzej konsole, tam
niezaawanowani moga niewiele zdzialac. Mozesz w tamtym momencie NIE
nacisac r a potem on znajdzie ze na partycji ktorejs tam jednak masz
xpka i tam bedzie opcja napraw, on przekopiuje pliki z plyty (naprawi
je), nie niszac twoich ustawien i dokumentow, i tu jest trick
ciekawy motyw to zapodac naprawianie systemu i w momencie (chyba po
restarcie) w momencie instalowanie steronwikow (napis w odpowiendim
momecnice w lewym dolnym rogu)i naciskamy
Shift+F10 dostajesz konsole (cmd) i wtedy wpisujesz
control userpasswords2
i masz konta uzytkownikow, mozesz robic co chcesz, ale zeby zadzialalo
musisz przeprowadzic instalacje do konca.

--
(*        www.fijaksoft.prv.pl      *)
(*     Programy, Instalki, Varia    *)