problem z microsoft networks (samba)

Autor: qweer <qweeer_at_gazeta.pl>
Data: Mon 07 Aug 2006 - 19:56:52 MET DST

Mam problem z udostepnianiem plikow windows. Mam dwa kompy w sieci lokalnej
(podlaczone sa do routera). Moge pobrac liste udostepnionych plikow, ale
kiedy chce skopiowac plik po pewnym czasie wywal mi blad, ze okreslona nazwa
sieciowa jest juz niedostepna. Nie mam pojecia co sie dzieje, bo 2-gi
komputer bez problemu sciaga ode mnie pliki, jednak nie moze ich mi wgrywac,
bo wywala sie komunikat, ze nie ma uprawnien (nadalem, ze wszyscy moga
modyfikowac katalog, a takze pozwlilem na modyfikowanie moich plikow). Oba
kompy dzialaja na XP SP2