problem z telefonem USB

Autor: Cyklista <cyklista0_at_interia.pl>
Data: Mon 07 Aug 2006 - 19:29:04 MET DST

Witam!

Mam problem z telefonem USB (pod Windowswm XP home editopn Sp2), który
kupiłem do rozmawiania przez Skype.
Na jednym komputerze wszystko ok, a na drugim komunikacja działa tylko w
jedną stronę, to znaczy w Skype w opcjach wszystko jest ustawione jak
należy. Gdy dzwonię do kogoś, to ja słyszę dobrze, a rozmówca słyszy
głównie trzaski i burczenie. Przy połączeniu próbnym jest to samo. Z
połączeniem sieciowym raczej wszystko ok, bo jak odłączę telefon USB i
rozmawiam przez mikrofon i głośniki, to wszystko działa. Słuchawka też
wygląda na sprawną, bo gdy ją podłączam do innego komputera, to działa
dobrze. Myślę więc, że to kwestia jakichś złych ustawień, złych
sterowników, albo niezgodności sprzętowej.
Proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Przemek