problem z otwieraniem okienka popup

Autor: Cyklista <cyklista0_at_interia.pl>
Data: Mon 07 Aug 2006 - 17:06:12 MET DST

Witam!
Mam Windows XP Home Edition Sp2
Od pewnego czasu nie mogę w przeglądarce otwierać okienek popup np. na
stronie www.mobile.de.
Po kliknięciu na jakąkolwiek ofertę,
np.
http://www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&id=11111111219665039&sr_qual=&sprache=1
otwiera się strona z opisem, jednym większym zdjęciem i kilkoma
miniaturkami. Po kliknięciu na miniaturkę powinno się otworzyć okienko
popup z powiększeniem, ale nic takiego się nie dzieje. Na innym
komputerze działa to bez zarzutu. Zainstalowałem od nowa flasha i Javę,
sprawdziłem - działają. Zainstalowałem Firefoxa, bo myślałem, że to wina
ustawień Internet Explorera, ale pod Firefoxem jest to samo. Wyłączyłem
blokowanie wyskakujących okienek i dalej nic. W opcjach internetowych
Java (SUN) jest zaznaczona.
Co tu zrobić?

Pozdrawiam

Przemek