Re: Czy te Windowsy są legalne?

Autor: Dobromir <czarne_at_białe.com>
Data: Sun 06 Aug 2006 - 18:25:10 MET DST

Dobra rada na przyszłość, cytuj w całości moje wypowiedzi,
bo miejscami nie bardzo wiem o co Ci chodzi.

> Czyli kogo? Nazwiska, adresy, telefony...

Legalność i telefon? tak, bilecik i trąbka:))
A poważnie to wisi kontrolujacym organom Twoja Licencja
jak i zobowiązania cywilne z niej wynikające.
Tylko Faktura Vat ich interesuje (podatki)

> Oczywiście zdajesz sobie sprawę z tego, że Prawo Autorskie nie jest w
> KC, prawda?

Zobowiązania (z tytułu licencji) zawsze są i bedą przedmiotem KC.

> Poza tym, sugerujesz, że moje Linuksy są "nielegalne" (co by to nie
> miało znaczyć), bo nie mam na nie faktur? Albo wszelkie wykorzystywane
> przeze mnie freeware-owe wynalazki?

Może sam sie spytasz:
Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji
ul. Nowogrodzka 31, pok. 204
00-511 Warszawa
Tel: 022 628 2260,
      022 628 2406
Fax: 022 628 5536,
biuro@piit.org.pl

Napisz że korzystasz z tego softu komercyjnie
masz wszystkie licencje i nie masz żadnej faktury VAT
(korzystasz z tego nie płacac podatków).
Koniecznie pochwal sie na grupie jak Ci poszło.

Pozdr.
Dobromir