Re: Czy te Windowsy są legalne?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Sun 06 Aug 2006 - 16:28:00 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Dobromir
>Organy kontrolujace Legalność oprogramowania

Czyli kogo? Nazwiska, adresy, telefony...

>nie interesuje Kodeks Cywilny czytaj: Licencje:-)

Oczywiście zdajesz sobie sprawę z tego, że Prawo Autorskie nie jest w
KC, prawda?

Poza tym, sugerujesz, że moje Linuksy są "nielegalne" (co by to nie
miało znaczyć), bo nie mam na nie faktur? Albo wszelkie wykorzystywane
przeze mnie freeware-owe wynalazki?

--
  Kruk@ -\                   | I am Dyslexia of Borg,  Prepare to have your
          }-> epsilon.eu.org | ass laminated.