Re: Problem z partycją NTFS

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 23:29:20 MET DST

Użytkownik "WK" <wojkup@tlen.pl> napisał w wiadomości
news:easst7$haj$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Zainstalowałem na nowo Win2000 i niestety mam odmowę dostępu do partycji D:
> (NTFS). Pod konsolą odzyskiwania widać ją ładnie (zawartość, wielkość, itp),
> mam dostęp do plików, ale już do folderów nie.
> Jak się do niej dobrać, żeby zaczęła być dostępna w nowym systemie ?
> Jakiś programik, do "odbezpieczenia" jej w nowym systemie czy może inny
> sposób ?
>
> Mam na niej sporo przydatnyvh informacji.
> Pomocy please :)

Jeśli to są katalogi ze starego systemu, to receptą na to jest program o
nazwie... Windows 2000. Tak. Sam system.
Coś mi się widzi, ze trzeba całą z podkatalogami po prostu przejąć na
własność. Oczywiście, do tego konieczne są prawa administratora.
Następnie nadajesz odpowiednie prawa, jeśli ma to przeczytać ktoś o niższej
randze (dla pewności, coby jaj z dostępem nie było). Zawsze możesz później te
prawa zmieniać, jako admin naprzykład.
Tak wywalam "System Volume Information" (i tak nic tam nie ma, jak zaglądam,
W2k), jeśli mi trzeba partycji na której nie ma zupełnie nic.

--
LH
Zanim ogłosisz w złym miejscu: http://www.usenet.pl/nospam/simple-polish.htpl