Problem z partycją NTFS

Autor: WK <wojkup_at_tlen.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 15:15:09 MET DST

Zainstalowałem na nowo Win2000 i niestety mam odmowę dostępu do partycji D:
(NTFS). Pod konsolą odzyskiwania widać ją ładnie (zawartość, wielkość, itp),
mam dostęp do plików, ale już do folderów nie.
Jak się do niej dobrać, żeby zaczęła być dostępna w nowym systemie ?
Jakiś programik, do "odbezpieczenia" jej w nowym systemie czy może inny
sposób ?

Mam na niej sporo przydatnyvh informacji.
Pomocy please :)

WK