Re: Blokada klawisza POWER na klawiaturze - czy realne?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 22:50:44 MET DST

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
news:ear8o2$e62$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Ta dobra. Ale chodzi mi o zwykłych użytkowników (oni raczej obudowy nie
> ruszają) - fajnie by było jakby nauczyli się hibernować swoje maszyny -
> to bardziej efektywne od ich bootowania od początku.

W wielu moich przypadkach z pewnością też. Jeśli np. nie ma nic do zrobienia,
albo zadanie można odłożyć na później, jak jest rozgrzebane, to i owszem. Ale
póki co, miejsca na plik hibernacji wolę nie poświęcać, bo i tak mam go już
poniżej 1 GB, poza tym komp ma akurat zadanie wymagające aktywności.

Conajwyżej BIOS stary i za hu-hu nie idzie zaktualizować (brak firmware do
wgrania)

> Nie odpowiedziałeś na pytanie.

Płyta, poza nie widzeniem karty TV i nie widzeniem dysków powyżej 32 GB jest
sprawna. Konflikt zasobów wykluczony.
Płyta, to Sono, bios raportuje 112RQ01, czy jakoś tak... Nie mam teraz jak
dokłądniej sprawdzić.

> No dokładnie o to mi chodziło. :)

> Dokładnie. Gdzieś na stronach MS jest darmowe narzędzie do tego.

Mam nadzieję, że nic głębszego nie wyłuska mi tego szybkiego power-off :))
Tzn. że scancode uda się ładnie przechwycić i zamapować :)

--
LH
Zanim ogłosisz w złym miejscu: http://www.usenet.pl/nospam/simple-polish.htpl