Re: darmowy firewall

Autor: artiun <artiun_at_spam.wp.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 20:04:40 MET DST

fijaksoft napisał(a):

> To juz jest inna kwestia, ja mowilem ze konto uzytkownia chociaz jest
> duzo duzo bezpieczniejsze bo po proastu na niewiele pozwala, to *wcale*
> nie jest bezpieczne.
> Niby bylo w tym calym watku, liczysz na glupote usera puszczajc mu link
> w gg (ale musi on miec ciebie na liscie) albo mailem, np piszesz maial
> do 1000 osob, jakis jeden glupi sie da nabrac jesli dobrze tekst
> zredagujesz.
> Albo przez jakies dziury w oprogramownaiu.
> na szczescie to wcale nie jest takie proste jesli chodzi ci o konkretna
> [...]
Nie wiem co powiedzieć :-)
Śmieszne są te próby z klawiatury. Wystarczy zadzwonić, podać się za kogoś z
kadry kierowniczej etc.. i zapytać o hasło, uzasadniając sprawdzeniem
odgórnym. GŁÓPOTA NIE ZNA GRANIC. i po co się męczyć. :) Takich nr jest
wiele... I czasem lepiej poczytać książkę niż bawić/uzależniać się od kompa :)

--
Artur