Re: Wirus na boot sektorze?!

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 20:38:46 MET DST

"adam" napisał:

> Nie mozna tego wyleczyc?

Ale czego? Przecież używasz jakiegoś programu antywirusowego z aktualizowaną
na bieżąco bazą wirusów? Czy z tej strony dostajesz jakieś komunikaty
ostrzegawcze? Przecież bootsektor jest na bieżąco monitorowany, skanowany
przy każdej okazji, gdyby tam coś było to by Ci wyło i błyskało ;-) Zresztą
puść skanowanie z ręki i sprawdź.

> Stalo mi sie to jak instalowalem bezprzewodowa
> neostrade przez liveboxa.

... i grzebałem przy tej okazji w BIOS-ie?

JoteR