Re: przeniesc plik wymiany

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 15:24:50 MET DST

fijaksoft news:easmpq$5bo$7@news.onet.pl napisal [-a]
> lepiej jak jest na fizycznie innym dysku

na przyklad przez usb ? cos wiemy, czy to b.znaczace, czy bez przesady...?
Pamietam, ze byla taka rozmowa w sieci, czy jakis art, ze tak, ze na osobnym
jest lepiej.
Ale jaka byla argumentacja ??? Nie pamietam.
A wiec: dlaczego na innym dysku ?

> a jeszcze lepiej jak w ogole go nie ma, np jesli skombinujesz sobie 1GB
> ramu

no... w tej kwestii zdania sa podzielone. z tego co wiem. Jakos tak niedawno
czytalem.