Re: W Uruchom co jakiś znika historia wpisów.

Autor: Krzysiek <krz56_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 14:24:15 MET DST

> "Krzysiek" <krz56@poczta.onet.pl> wrote in

> AFAIR jest to ta sama historia co w przegladarce wiodacej;
> jezeli wydajesz polecenie czyszczenia historii w ustawieniach
> internetowych, to "Uruchom" tez sie czysci;
> pzdrv;
> adas;

> Nieprawda. Czyszczenie historii mam ustawione na 20 dni i odwiedzone strony
IE tak trzyma. Natomiast w Uruchom byłe wpisy znikają co kilka dni. Zgadzam
się, że jakoś to zjawisko jest powiązane z jednoczesnym znikaniem wpisów w
pasku adresowym IE, ale nie ma to związku z ustawieniami Historii w tej
przeglądarce.
Chodzi o te wpisy:
http://img303.imageshack.us/img303/4507/image01fy8.jpg
http://img366.imageshack.us/img366/1716/image02it7.jpg