Re: darmowy firewall

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 13:19:39 MET DST

On Thu, 3 Aug 2006 13:05:25 +0200, Konrad Kosmowski wrote:

> No tak, czytanie ze zrozumieniem się kłania, cytuję:

> Wiesz już dawno wymyślono coś takiego jak podpisy elektroniczne, sumy
> kontrole itp. Może naucz się ich używać skoro masz takie obawy.

Ze zrozumieniem? Napisz no mi gdzie wspominałeś o instalkach windowsowych.
Tak wprost że programy dla Windows mają wystawiane na stronach sumy
kontrolne.

> Chodziło mi generalnie o to, że *sporo* instalatorów (przynajmniej tego
> co ja używam) przychodzi z podpisami, często dostępne są sygnatury
> plików, więc można sobie sprawdzić.

Można - pod warunkiem że producent oprogramowania je udostępnia. Bo to co
Ci się aktualnie ściąga wcale nie musi być tym co myślisz że ściągasz z
sieci.

> To są dinozaury na wymarciu, tzw. klasyczne komercyjne uniksy. Że się
> ich używa skoro działają - owszem, ale przy nowych wdrożeniach z roku
> na rok spada ich udział. Firmy, które je produkują (IBM, HP itp.)
> zarabiają kilkakrotnie więcej na sprzedaży Linuksa.

Tak mówisz? A jakieś potwierdzenie tego faktu? Czy tylko Twoje słowa niczym
nie poparte? I naprawdę wierzysz, że w zastosowaniach choćby bankowych
ktokolwiek przy zdrowych zmysłach odważyłby się na postawienie linuksa? I
nie mówię tu o frontendach dla serwerów WWW czy loadbalancingu połączeń,
ale o "wołach roboczych" przetwarzających transakcje i inne rzeczy.

> http://news.com.com/Suns+lead+in+Unix+server+sales+shrinks/2100-1010_3-5077446.html
> http://www.informationweek.com/shared/printableArticleSrc.jhtml?articleID=177102427
>
> Etc. use Google.

Tajest. I serwery z newsami typu news.com są wyrocznią mówiącą o wymieraniu
dużych systemów uniksowych? Postaraj się bardziej...

> Przecież aktualnie to Ty bredzisz.

Fajnie poczytać te Twoje wypociny - nie tylko na p.c.o.a. , tu też dajesz
niezły popis.

--
Piotrek