Re: Czy te Windowsy są legalne?

Autor: Daniel Chlodzinski <dch_at_spam.precz>
Data: Thu 03 Aug 2006 - 12:48:25 MET DST

"Dobromir" <czarne@białe.com> wrote in message

> akty
> Jest ich sporo, sam wszystkich nie znam...

Hmm, przeszukalem strone bsa myslalem ze znajde cos o kontroli legalnosci
oprogramowania
i podstawie prawnej tej kontroli. Nie ma nic poza ich stara propaganda, ale
ciekawi mnie inna sprawa. Na ich stronie
sa wypisane wydarzenia, w tym wielkie akcje antypirackie. W kazdej jako
podmiot zatrzymujacy
czy znajdujacy nielegalne oprogramowanie wymieniona jest policja.
To jak to w koncu jest z ta kontrola legalnosci oprogramowania ? Robi je bsa
przy asyscie policji,
czy robi je policja wzywajac bsa jako bieglego ?

Daniel