Re: Czy te Windowsy są legalne?

Autor: Franciszek Sosnowski <news_at_fran.pl>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 23:04:23 MET DST

Dnia Wed, 2 Aug 2006 22:10:57 +0200, Dobromir tak nawijal:

> Jedynie postępowanie cywilne z uwagi na ten "rachunek imienny"

Ale w czym rzecz? Zakupil produkt, dostal rachunek. Koniec.

> a dokładnie w kierunku wyprostowania licencji użytkownika.

ZTCW nie da sie wypisac drugiego rachunku, ani zmienic starego.
Mozna dokonac korekty FV, ale nie RU.
BTW Co jesli firma posredniczaca dokonala zywota w miedzyczasie?

A jak w ogole w prawie polskim wyglada pojecie 'umowy licencyjnej'?

> Ale ja sie nie znam na prawie cywilnym...

Ja tez nie, ale zapytam: kto mialby ten cywilny wytoczyc, jesli
istnieja atrybuty legalnosci (conajmniej 3 - dla MS)?

Tymczasem ja wciaz czekam na odpowiedz kolegi Daniela na pytanie
co jesli zakupie (fakturujac) windowsa i sprzedam go (moze byc
takze na FV), bo w zaleznosci od tego co i jak, moze wynikac wiele
'ciekawych' konsekwencji :) No ale on rankami pisze, wiec moze
w poludnie sie dowiem.

--
Fran,
Nam jest wszystko jedno...