Re: Czy te Windowsy są legalne?

Autor: Dobromir <czarne_at_białe.com>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 22:10:57 MET DST

Franciszek Sosnowski wrote:
:: Dnia Wed, 2 Aug 2006 14:36:14 +0200, Wiktor S. tak nawijal:
::
:::::: sprawdzenia
:::::: czy postanowienia EULA sa nalezycie wypelniane ?
::::
:::: nie EULA czymkolwiek to jest
:::: tylko LEGALNOŚCI oprogramowania.
:::
::: Zdefiniuj "legalne". Ktoś tu powiedział, że zgodnie z prawem RP do
::: legalności potrzebna jest faktura.
::
:: No dobrze drogi Wattsonie. A co, jesli dokonamy darowizny zakupionego
:: prawa uzytkowania. Wg prawa polskiego osoba fizyczna nie jest w
stanie
:: wystawic faktury, moze jednak dokonac darowizny.
:: Z drugiej strony, rachunek imienny nie jest 'przechodni'.

Na moje oko podstępowanie przygotowawcze
nie doprowadzi do przedstawienia zarzutów
Jedynie postępowanie cywilne z uwagi na ten "rachunek imienny"
a dokładnie w kierunku wyprostowania licencji użytkownika.
Ale ja sie nie znam na prawie cywilnym...

pozdr
Dobromir