Re: Czy te Windowsy są legalne?

Autor: Dobromir <czarne_at_białe.com>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 22:31:24 MET DST

Piotr Krzyżański wrote:
:: Użytkownik "Dobromir" <czarne@białe.com> napisał w wiadomości
:: news:ear0a8$mlm$1@news.lublin.pl...
::
::: Kontrole legalności oprogramowania w domu
::: są i bedą zawsze marginalnymi przypadkami
::: gdyż po prostu są mało mało skuteczne:)
::
:: Na pewno? Słyszałem, że po ostatnich głośnych
:: kontrolach w prywatnych domach zabrakło Windowsów
:: w sklepach. Nawet Linuksy notowały 'zwiększony popyt'
:: z tego powodu...

Możliwe, ja mowie o skutecznym złamaniu Prawa Autorskiego,
bo ludzie zawsze wolą to co nielegalne, niemoralne i tuczące:))

pozdrawiam
Dobromir