Re: Czy te Windowsy są legalne?

Autor: Dobromir <czarne_at_białe.com>
Data: Tue 01 Aug 2006 - 11:52:42 MET DST

:: Witam. Mam "łysego" notebooka zakupionego na fakturę i chcę na nim
:: zainstalować Win Xp Pro. Na Allegro są takie oferty:
::
:: http://www.allegro.pl/item117916688_windows_xp_prof_nowka_.html
:: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=117991245
::
:: Dziwi mnie cena, o 200 pln niższa niż u dystrybutorów. Czy zakupiony
:: ten sposób system będzie legalny? Bo mam wątpliwości...

Tak legalny jak wystawiona na niego faktura,
choć osobiście na firmę bym tego nie brał.
Certyfikaty, nalepki, baloniki wrzuć od razu do pieca,
żeby jakieś głupoty do głowy komuś nie przychodzily.

pozdr
Dobromir