Re: darmowy firewall

Autor: fijaksoft <fijaksoft_at_wytnijtobardzoproszeo2.pl>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 15:04:04 MET DST

> Jeżeli przyniesie mu to korzyści materialne? Wiesz te przeszło sto
> tysięcy wirusów na Windows ktoś jednak napisał.

z czego 10 bylo naprawde groznych, z czego nie trafilo do ciebie nic.

> Jak np. mafia? Twoim zdaniem zorganizowana przestępczość tak nie robi?
> Może to dla Ciebie nowość, ale spora ilość tego groźnego malware jest
> właśnie w ten sposób robiona. Pryszczaty nastolatek, który chce się
> popisać i po to robi wirusa to mit.

i mafia nie interesuje sie IMHO zwyklymi ludzmi, bo czestokroc na
podobnych prostych zasadach mozna krasc milony z duzych firm,ktore nie
sa zabezpieczone (ja bym tak robil)

> A można być "w miarę" w ciąży?

tak samo bedac kobialka nigdy nie mozna byc pewna ze sie nie zajdzie w
ciaze, ale mozna ograniczyc takie niebezpieczenstwo np do 99,9% -
no chyba ze sie nie jest podpietym do ogolu >

> Pytanie w jaki sposób się ten kod uruchomi.

no to o tym nie mowilismy, bo to inna kwestia, chodzilo mi o to ze
"jesli ktos jest w sodku" to duzo moze, nawet bez praw admina.
Trudno jest komus odpalic soft zdalnie, najlatwiej znalezc glupiego i go
przekonac. W innym wypadku pozostaje byc specjalista, albo liczyc na to
ze np ktos nie ma aktualizacji (a niektorzy nie maja) i duuuuuuzo
poczytac o nowych dziurach.
No chyba zeby podac sie za administratora sieci w ktorej jest gosc, i
jak tamten go pusci do kompa, to odpalic...

Ty tez nie podajesz konkretnych drog "instalacji" zlosliwego oprogramownaia.

--
(*        www.fijaksoft.prv.pl      *)
(*     Programy, Instalki, Varia    *)