Re: "Zatkanie" litery dysku

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 14:44:51 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Piotr Smerda

>Zajrzyj do HKLM\System\MountedDevices i sprawdź sobie sygnaturę tego dongla
>na USB - kilka plików REG załatwi Ci sprawę.

Właśnie chodzi o to, że nie chcę tego robić dla każdego kolejnego
dongla. (no chyba, że będę musiał :-/). Co mi ktoś nowego dongla
przyniesie, będę musiał się bujać z przypisywaniem go od nowa.

--
  Kruk@ -\                   | I  am  Leia of Borg. I'd rather assimilate a
          }-> epsilon.eu.org | Wookie!