Re: darmowy firewall

Autor: Marek Lubiński <mlubinski_at_no.spam.data.pl>
Data: Wed 02 Aug 2006 - 10:55:21 MET DST

"fijaksoft" <fijaksoft@wytnijtobardzoproszeo2.pl> wrote in message
news:eapjec$50b$2@news.onet.pl...
> i to bardzo, to nie jest firewall tylko sciema
> Zerknijcie tu (porownanie firewalli):
> http://www.firewallleaktester.com/tests_overview.php

dla osoby która BARDZO chce (i wie jak to zrobić) się włamać do prywatnego
komputera nawet najlepszy firewall komercyjny nie pomoże.
Ja używam wbudowanego firewalla + system Nod32 i od 3 lat nikt mi się
nigdzie nie włamał (poza sytuacją, w której wlazł koleś wykorzystując błąd w
VNC ver 4.1)
Więc nie mów że to ściema. Chyba że jesteś w stanie udowodnić że tak jest.
(wtedy zapraszam do testów (mam komputer publiczny i zobaczymy czy uda Ci
się włamać)