Re: brak dostępu do udostepnionych.

Autor: m7marek <m7marek_at_wp_.pl>
Data: Tue 01 Aug 2006 - 09:14:05 MET DST

Użytkownik "j_marek" <j_marek@USUN_TO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:eam65f$bs8$1@news2.ipartners.pl...

> lokalne i domyślnie jest wymagane hasło. Ustawiona jest odpowiednia zasada
> zabezpieczeń.

na razie sprawdziłem na innym komputerze w większej sieci,
który podobnie się odmawia...
porównałem zasady z PCtem z działającą siecią i oto różnice:

\Dostęp sieciowy: nie zezwalaj na anonimowe wyliczanie kont SAM i udziałów
Wyłączony (było wł)
\Dostęp sieciowy: zezwalaj na stosowanie uprawnień Wszyscy do anonimowych
użytkowników Wyłączony (było wł)
\Serwer sieci Microsoft: okres bezczynności wymagany dla wstrzymania sesji
15 min
(było 0 min)

i jeszcze kilka innych (ale u mnie niedostępnych)

wszystkie zmieniłem i coś ruszyło, ale które pomogło nie wiem.

na razie dzięki,
 zobaczę jeszcze czy to pomoże u mnie.

m7marek